1. Obecní ustanovení
1.1. Tihle obecní obchodní podmínky (dále i jak „Obchodní podmínky“) upravujou práva a povinnosti zmluvních strán vyplývající z kúpní zmlouvy uzavřené mezi prodávajícim, kterým je podnikateľ Mgr. Norbert Požgai, IČO: 46 267 701, 925 01 Matúškovo 807, zápsanej: Okresný úrad Galanta, číslo živnostenského registra: 220-27841, prevádzka 924 01 Galanta, Hlavná 951 (OD Mladosť)(dále jen "prodávajíci") a kupujícim – spotřebitelem (též jak „zákazník“), ktoré je předmětem koupa a prodej tovaru na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.
Kontaktní údaje prodávajícího :
mail ohledem objednávek do České republiky: info@hotovezaclony.cz
telefón ohledem objednávok: 00420 / 604 743 381 v pracovních dnech od 9:00 do 17:30 hod.
korešpondenční adresa: Záclony prodejna
Hlavná 951,924 01 Galanta (OD Mladosť)
Slovensko
GPS súradnice: 48.191210609, 17.729149461
48° 11' 28.3581939" N
17° 43' 44.9380589" E
fakturační adresa: Mgr. Norbert Požgai
Matúškovo 807, 925 01 Matúškovo
IČO: 46 267 701
DIČ 1071607361
Číslo živnostenského registra: 220-27841
Číslo účtu pro zásilky do České republiky:
Banka: Unicredit Česká republika
IBAN: CZ8827000000002108606812
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekce (SOI)
Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Pekárska 23, 917 01 Trnava 1
Odbor výkonu dozoru:
tel. č.:033/5512 689
fax č.: 033/5512 656
1.2. Kupujícim se v zmysle této části Obchodních podmínek rozumí spotřebitel.
1.3. Spotřbitelem se na účely těchto Obchodních podmínek rozumí fyzická osoba, která při uzavření a plnění kupní zmlouvy nekoná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zamestnání nebo povolání.
1.4. Kupujíci jako spotřebitel, při zadávaní objednávky uvede především své jméno, příjmení, poštovou a fakturační adresu, telefónní číslo, e-mailovej kontakt.
1.5. Obecní obchodní podmínky jsou neoddelitelní součástí kupní zmluvy. V případě, že prodávajíci a kupujíci uzavře písemní kupní zmlouvu, v které se dohodnou podmínky odlišné od obecních obchodných podmínek, budou ustanovení kupní zmlouvy upřednostněné před obecními obchodními podmínkami.
1.6. Zoznam zboží na internetové stránce elektronického obchodu, ktorou provázkuje prodávajíci, je katalógem bežně dodávaného zboží a prodávajíci nezaručuje okamžitou dostupnost všetkých uvedených tovarov. Dostupnosť tovaru bude pre kupujúceho potvrdená na základe otázky kupujúceho.
2. Způsob uzavření kupní smlouvy
2.1. Kupní smlouva je uzavřena závazným přijetím návrhu na uzavření kupní smlouvy prodávajícím ve formě vyplněného a zaslaného formuláře kupujícího na internetových stránkách prodávajícího (dále jen "objednávka"). V případe ak prodávajúci a spotřebitel uzavřou kupní smlouvu prostředníctvím webstránky www.hotovezaclony.cz, prodávajíci je povinen dodržovat všechny povinnosti stanovené zákonem č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo při poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozovnu prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů (dále jen "zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží").
2.2. Záväzné akceptování návrhu uskutoční pracovník predávajíceho nejpozděj v nasledujíci pracovní den po vykonaní objednávky. Záväzné akceptování bude vykonané prostředníctvím elektronické pošty o akceptovaní objednávky po předcházejícim přijetí objednávky kupujícim a po ověření dostupnosti zboží, platných cen a termínu dodání zboží požadovaného kupujícim označené jako "potvrzení objednávky". V případe zjištení vyšší ceny má prodávajíci povinnost vyžádat od zákazníka souhlas se změnou ceny dle aktuálního cenníka před potvrzením objednávky. Až udělením souhlasu zákazníka se změnou ceny a následným potvrzením (akceptovaním) objednávky ze strany prodávajícího se zmluvný vztah považuje za uzavěný. Všechny ceny za zboží a služby a všechny poplatky v internetovém obchodě jsou uvádené včetně DPH. Automaticky vykonávané Oznámení o přijetí objednávky do elektronického systému prodávajícího, které kupujúci obdrží na svou e-mailovú adresu ihned po odeslaní jeho objednávky, se nepovažuje za záväzné akceptování objednávky; toto Oznámenie má len informatívny charakter za účelem vyrozumění kupujícího o obdržení jeho objednávky. Na e-mailovú adresu kupujícího budou v případě potřeby zaslané všechny další informáce ohledem jeho objednávky.
2.3. Závazné akceptování objednávky obsahuje zejména údajě o názvu a specifikacii zboží, ktorého prodej je předmětem kupní smlouvy, dále údaje o ceně zboží a/alebo jiných služeb, údaj o dodací lhůte zboží, název a údaje o míste, kde má být zboží dodáno a údaje o ceně, podmínkach, spôsobe a termíne prepravy tovaru na dohodnuté místo dodání tovaru pro kupujícího, údajě o prodávajícim (obchodné jméno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodním registri a pod.), prřpadně jiné údaje.
2.4. Dle novely zákona č. 222/2004 Z.z., o dani z přidané hodnoty nelze od 1.1. 2013 měnit údajě v už vystaveném daňovém dokladě (faktúrě). Údaje v daňovém dokladě (fakturě) je možné měnit jen v případě, kdy zákazník tovar ještě nepřijal a neuhradil.
2.5. V případě prebíhajícich akcí se prodej zboží na internetové stránce predávajíceho spravuje kromě těchto Obecných obchodních podmínek aj záväznými podmínkami príslušné akce. V případe, že kupujúci objedná tovar v rozporu s podmínkami príslušné akce, prodávajíci je oprávnený objednávku kupujícího stornovat. O stornovaní objednávky bude zákazník informovaný prostředníctvím e-mailu.
3. Práva a povinnosti prodávajícího
3.1. Prodávajíci je povinný:
dodat na základe objednávky potvrzené prodávajícim kupujícímu zboží v domluveném množství, kvalitě a termíně a zabalit ho nebo vybavit na přepravu způsobem potřebným na jeho uchování a ochranu,
zabezpečit, aby dodané zboží splňoval platní právní předpisy SR
odevzdat kupujícímu nejpozděj spolu se zbožím v písemné nebo elektronické podobě všechny doklady potřebné na převzetí a užívání zboží a další doklady předepsané platnými právními předpismi (návody v českém jazyku, daňový doklad).
3.2. Prodávajíci má právo na řádné a včasné zaplacení kupní ceny od kupujícího za dodání zboží.
3.3. Prodávajíci má před záväzným akceptovaním objednávky právo stornovat objednávku, ak z důvodu vyprodání zásob nebo nedostupnosti zboží není schopný dodat zboží kupujícímu v lhůte určené těmito obchodnými podmínkami nebo v ceně, ktorá je uvedená v internetovém obchodě, pokud se so zákazníkem nedohodne na náhradním plnění. O stornovaní objednávky bude zákazník informovín e-mailem.
3.4. Prodávajíci si vyhrazuje právo ověrit totožnost kupujícího nebo osoby pověrené k odběru tovaru při osobním odběre tovaru a to v případech, kdy je dodávka tovaru kupujícim placená předem kartou, prostředníctvim bankového převodu nebo prostředníctvím faktúry se splatností.
4. Práva a povinnosti kupujíciho
4.1. Kupujúci je povinen:
převzít zakoupený nebo objednaný zboží,
zaplatit prodávajícímu dohodnutou kupní cenu v dohodnuté lhůte splatnosti včetně nákladů na dodání zboží,
nepoškozovat dobré obchodní jméno prodávajícího,
potvrdit v dodacím liste převzetí tovaru svím podpisem nebo podpisem ním pověřené osoby.
4.2. Kupujíci má právo na dodánie zboží v množstvě, kvalitě, době a míste domluveným zmluvními stranami v závaznem akceptovaní objednávky.
5. Dodací a platobní podmienky
5.1. Zboží je prodávané dle vystavených vzorů, katalógů, typových listů a vzorkovníků prodávajícího umiestneních na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.
5.2. Zboži je doručováno spravidla přepravní spoločností. Dodací lhůta zásielek: kusovího zboží resp. hotoví (ušitích ) záclon, závěsů, obrusů jsou 3 – 5 pracovních dnů v závislosti od množství objednávek (výjimkou jsou svátky a dovolená ); zboží na zákázku se službou (šitím případně strihem) 10 – 12 pracovních dnů. V případě nepředvídateľních okolností se může dodací lhůta prodloužit. O tom je prodávajíci povinen neprodleně informovat kupujícího. Cena přěpravy závisí od sumy objednávky a to: při sumě objednávky do 1299Kč včetně DPH je cena přepravy 250,00 Kč včetně DPH na dobírku, při platbě převodem pak 199,00 Kč včetně DPH. Přeprava zdarma je při platbě převodem pro objednávky nad 1300,00 Kč. Storno poplatek za nepřevzetí odoslané zásilky sestáva z ceny přepravního k zákazníkovi a zpět t.j. 412,00 Kč.
5.3. Kupujíci je povinen převzít zboží v místě, které je uvedené v akceptáci objednávky kupujícího prodávajícim. V případě, ak kupujíci bez predcházejícího písemního odstoupení od zmlouvy, zboží nepřevezme do 5-ti pracovních dnů po uplynutí lhůty uvedené v kupní zmlouvě, závazné akceptáci vzniká prodávajícímu nárok na uplatnení náhrady za vzniklou škodu ve výši skutečných nákladů na pokus o bezúspěšní doručení objednávky. Po uplynutí 5 pracovních dnů odo dne kdy byl kupujíci povinný zboží převzít, je prodávajíci oprávnený odstoupit od kupní zmluvy a predat zboží třetí osobě. V případě, že si zákazník zboží nepřevezme při prvním dodání, a požaduje opětovné dodání zboží, je povinen uhradit náklady opětovného dodání zboží.
5.4. Prodávajíci je oprávněn vyzvat kupujícího na převzatí zboží před uplynutím lhůty domluvené v kupní zmlouvě.
5.5. Váha, rozměry a ostatní údaje o zboží jsou obsiahnuté v katalozích, prospěktech a jiných písemnostech prodávajícího udávané výrobcem.
5.6. Místem dodaní zboží je místo uvedené v akceptaci objednávky prodávajícim, pokud se zmlouvní strany nedohodli v kupní zmlouvé jinak.
5.7. V případě, ak predávajíci dopraví zboží kupujúcímu na místo určené v kupní zmlouvě kupujúcim, kupujúci je povinen převzít zboží osobně nebo zabezpečit, aby zboží převzala osoba, ktorou splnomocní pro pŕípad své nepřítomnosti na převzatí zboží uvedeného v kupní zmlouvě a podepíše zápis o doručení a odevzdaní zboží. Třetí osobě splnomocnené na převzetí zboží uvedeného v kupní zmlouvě je povinná předložit prodávajícimu originál nebo kópiu kupní zmlouvy a dokladu o zaplacení zboží a písemné splnomocnení. Ak bude potřebné dodávku zboží opakovat z důvodu nepřítomnosti kupujícího na míste určeném v kupní zmlouvě, všechny náklady s tím vzniklé hradí kupujíci, zejména opakované dodání zboží na místo určení v kupní zmlouvě a skladné. Zboží se považuje za převzetý v zmysle bodu 10.2. těchto obecných obchodných podmínek.
5.8. Kupující je povinen zkontrolovat zásilku, tj. zboží a jeho obal ihned po jeho doručení. Pokud kupující zjistí, že zboží nebo zásilka je mechanicky poškozená, je povinen oznámit dopravci a zkontrolovat stav zboží v jeho přítomnosti. V případě zjištění, že zboží bylo poškozeno při převzetí zásilky kupujícím, je zákazník povinen vypracovat záznam o rozsahu a povaze škody na zboží (záznam o škodě), jehož přesnost potvrzuje dopravce. Na základě takového písemného záznamu doručeného prodávajícímu může prodávající po vzniku škody s dopravcem zajistit odstranění nedostatku zboží, slevu na zboží a v případě nevyhnutelných vad zboží dodat kupujícímu nový výrobek.
5.9. Kupující má nárok v případě, že prodávající nedodá zboží ve lhůtě uvedené v bodě 5.3. Obchodní podmínky k odstoupení od kupní smlouvy a prodávající je povinen vrátit kupujícímu část již zaplacené kupní ceny ve zmyslu bodu 10.8. těchto obecných obchodních podmínek.
5.10. V každé zásilce je priložená faktúra - daňový doklad, která zároveň slouži jako záruční list.
5.11. Způsoby platieb: Platba na dobírku, převodem anebo vkladem na účet předávajícího.
6. Kupní cena
6.1. Kupující je povinen zaplatit kupujícímu kupní cenu zboží dohodnutého v kupní smlouvě a / nebo podle ceny prodávajícího platné v době uzavření kupní smlouvy včetně dodacích nákladů (dále jen "kupní cena") dodáním v místě dodání nebo bankovním převodem nebo vkladem prodejce, uvedeno ve závazném přijetí objednávky. Všechny ceny na internetových stránkách prodejce jsou konečné. Za zboží kupující zaplatí cenu uvedenou na internetových stránkách prodávajícího v době objednávky. Individuální slevy pro kupující podléhají samostatné dohodě.
6.2. V případě, kdy kupujúci zaplatí prodávajícímu kupní cenu bezhotovostným převodom, za den platby se považuje den, kdy byla celá kupní cena připísaná na účet prodávajícího.
6.3. Kupujíci je povinný zaplatit prodávajícímu kupní cenu za dohodnutý tovar v lhůte dle kupní zmlouvy, najpozděj při převzetí tovaru.
6.4. V případě, kdy kupujúci zaplatí prodávajícímu kupní cenu za tovar dohodnutý v kupní zmlouve, kupujúci je oprávnen odstoupit od kupní zmlouvy a požadovat vrácení kupní ceny jen v souladu s platnými právnymi předpisi SR.
6.5. Náklady spojené s montážou a vynešením zboží nejsou zahrnuté v kupní cene zboží a předávajíci tyto služby není povinný kupujícímu poskytnout.
6.6. Všechny akce jsou platné do vyprodání zásob, pokud při konkrétním produktě není uvedené jinak.
6.7. V případě, že kupující zaplatí kupní cenu zboží vráceného nebo reklamovaného zboží a zboží, v němž je smlouva odebrána, ve formě dárkových certifikátů nebo v kombinaci s hotovostní platbou, kupující vrátí kupní cenu stejným způsobem, jakým byla kupujícímu vyplacena. Hodnota dárkových certifikátů vrácených kupujícímu však nesmí být vyšší než hodnota dárkových certifikátů zaplacených kupujícím při koupě zboží. Pokud by vrácení dárkových certifikátů nebylo z objektivních důvodů možné, zejména proto, že prodávající nemá v požadované výši dárkové certifikáty, prodávající mu poskytne vrácení hotovosti.
7. Nadobudnutí vlastníctví a přechod nebezpečenstva škody na zboží
7.1. Kupujúci nadoboudá vlastnícký právo ke zboží až úplným zaplacením celé kupní ceny za zboží.
7.2. Nebezpečenstvo škody na zboží přechází na kupujíciho v čase, kdy převezme tovar od prodávajícího, anebo kdy tak neudělá včas, tak v čase, kdy mu prodávajúci umožní nakládat se zbožím a kupujíci zboží nepřevezme.
8. Reklamační pořádek (zodpovědnost za chyby, záruka, reklamace)
8.1. Prodávající je odpovědný za vady zboží a kupující je povinen uplatnit nárok neprodleně u prodávajícího dle platného reklamačního pořádku. Informace o servisních bodech pro záruční a pozáruční servis jsou uvedeny na zadní straně záruční karty. Budou doručeny kupujícímu na vyžádání telefonicky nebo e-mailem.
8.2. Na vybavení reklamáci se vztahuje tenhle Reklamační pořádek.
8.3. Reklamační pořádek se vztahuje na zboží zakoupené kupujícim od prodávajíceho ve formě elektronického obchodu na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.
8.4. Reklamační pořádek v tehle podobě je platní pro všechny obchodný případy, pokud nejsou zmluvně dojednané jiné záruční podmínky.
8.5. Kupujíci má právo uplatnit si u prodávajícího záruku jenom za zboží, které obsahuje chyby, které zavinil výrobca, dodávatel nebo prodávajíci, vztahuje se nane záruka a byl zakoupený u prodávajícího.
8.6. Kupujúci je povinen vykonat prohídku zboží při převzetí zboží. Pokud tak neudělá, může uplatnit nároky z chyb zjištenych při tehle prohlídce, jen když proukáže, že tyhle chyby malo zboží už v době převzetí zboží.
8.7. Během záruční doby je zákazník oprávněn k bezplatnímu odstranění chyb po dodání zboží, včetně příslušenství, dokumentace a pokynů, k autorizovanému zástupci prodávajícího spolu se záručním listem a dokladem o zaplacení.
8.8. Reklamace jsou zpracovávány prodejci v pracovní dny osobně. Pokud je zboží vadné, má zákazník právo podat stížnost v prostorách prodávajícího v souladu s § 18 odst. 2 zákona č. 250/2007 Sb. o ochraně spotřebitele a o změně zákona Slovenské národní rady č. 372/1990 Sb. o přestupcích ve znění pozdějších předpisů (dále jen "Zákon") tak, že doručí zboží včetně příslušenství osobně do provozovny prodávajícího na korespondenční adresu Záclony prodejna, Hlavní 951, 924 01 Galanta (OD Mladost) Slovensko, v pondělí až pátek od 14.00 do 17.30 hod. a vyplní formulář žádosti a doručí je prodávajícímu osobně. Podobu formuláře určuje prodávající a jeho vzor umístěný na internetových stránkách prodávajícího nebo v emailu. Kupující je povinen na formuláři uvést přesně druh a rozsah vad zboží. Reklamace na zboží, které může být předmětem dodávky prodávajícímu, začíná dnem, kdy jsou splněny všechny následující podmínky:
doručení vyplněného formuláře na uplatnení reklamáce od kupujíciho predávajícímu, a to osobně,
doručení reklamovaného zboží vrátaně príslušenstva od kupujícího prodávajícimu,
doručení přístupových kódov, hesel a pod. k zboží od kupujíciho prodávajícimu, pokud je kupujíci obdržel.
Reklamační konaní za zboží, ktoré sa nedá objektívne dodat prodávajícimu a které je pevně zabudované začína dnem, kdy jsou splnené všechny následujíci podmínky:
dodání vyplneného formuláře na uplatnení reklamace od kupujíciho prodávajícimu a to osobně,
vykonání obhlídky reklamovanýho zboží třetí osobou určenou prodávajícim, která o obhlídce vydá kupujícemu písemné potvrzení,
doručení přístupových kódů, hesel a pod. ke zboží od kupujíciho prodávajícimu, ak ich kupujíci obdržel.
Reklamační formulář je možné stáhnout tu (kliknutím sem se Vám zobrazí reklamačný formulář). Začátek reklamačního konání je zároveň dnem uplatnení reklamace. Reklamovaný zboží je nutné dodat osobne na korespondenční adresu prodávajíciho, ak prodávajíci nebo určená osoba neurčí jinak (napr. dopravit tovar přímo určené osobě). V případe jakýchkoľvek nejasností sa obraťte na prodávajícího na čísle: 00420/604 743 381 v pracovních dnech od 10.00 do 18.00 hod., případně na e-mail info@hotovezaclony.cz
8.9. Prodávající je povinen přijmout stížnost v některém z jeho prostor, kde je příjem stížnosti možný, tj. V jeho sídle nebo u určené osobě v souladu s § 18 odst. 2 zákona.
8.10. Na místě určeném dle bodu 8.9 těchto Obecných podmínek pro přijetí reklamaci je prodávající povinen zajistit přítomnost osoby pověřené vyřizováním stížností v souladu s § 18 odst. 3 zákona.
8.11. Kupující je povinen bez zbytečného odkladu podat stížnost na chyby bez prodlení u prodejce, jinak se kupující vzdává práva vůči prodejci k odstranění chyby.
8.12. Prodávající nebo určená osoba vystaví kupujícímu potvrzení o zaplacení reklamace zboží v příslušné podobě vybrané prodávajícím, ve formě dopisu nebo písemné podoby, ve které je povinen přesně identifikovat chyby zboží v souladu s ustanoveními čl. § 18 odst. 5 zákona a informovat spotřebitele o jeho právech podle tohoto zákona. § 622 a ust. § 623 občanského zákoníku. Pokud je stížnost požadována prostřednictvím komunikace na dálku, prodávající musí okamžitě doručit potvrzení o uplatnění reklamece kupujícímu; pokud nelze okamžitě doručit doklad, musí být doručen bez zbytečného odkladu, nejpozději však s dokladem o vybavení; potvrzení o uplatnění pohledávky nemusí být doručeno, má-li kupující možnost doložit pohledávku jiným způsobem.
8.13. Na základě rozhodnutí kupujícího, která z jejích práv vyplývající z § 622 a ust. § 623 občanského zákoníku tvrdí, že prodávající nebo určená osoba je povinna určit způsob podání reklamace podle ust. § 2 písm. m) Zákona ihned, ve složitějších případech do 3 dnů od začátku reklamačního řízení, v odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu zboží nejpozději do 30 dnů ode dne zahájení reklamačního řízení. Po určení způsobu vyřízení reklamace prodávající nebo určená osoba reklamaci vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Žádost však nesmí být delší než 30 dnů ode dne vzniku nároku. Po uplynutí lhůty pro vyřízení stížnosti má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy nebo má právo na výměnu zboží za nové zboží. O ukončení reklamačního řízení a výsledku reklamace informuje prodávající kupujícího formou dohodnutou mezi oběma stranami (e-mailem a doporučeným dopisem) a zároveň bude kupujícímu spolu se zbožím doručen reklamační protokol. Pokud kupující reklamaci zboží uplatnil během prvních 12 měsíců od uzavření kupní smlouvy, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě vyjádření znalce nebo stanoviska vydaného autorizovanou nebo akreditovanou osobou nebo stanoviska určené osoby (dále jen "odborné posouzení zboží"). Bez ohledu na výsledek odborného posouzení nemůže prodávající od kupujícího vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení zboží ani jiné náklady spojené s odborným posouzením tovaru. Ak kupující reklamaci výrobku uplatnil po 12 měsících od uzavření kupní smlouvy a prodávající ji zamítl, osoba, která reklamaci vybavila, je povinná v dokladu o výbavě zařízení, aby uvedl, komu může kupující poslat zboží pro odborný úsudek. Jestliže kupující zboží zašle na odborné posouzení určené osobě uvedené v dokladu o vyřízení reklamace, náklady odborného posouzení zboží, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady nese prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud kupující na základě odborného úsudku prokáže odpovědnost prodávajícího za údajnou chybu zboží, může znovu uplatnit nárok; záruční doba nevyprší během provádění odborného posouzení. Prodávající je povinen kupujícímu uhradit do 14 dnů ode dne znovu uplatněné reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení zboží, jakož i všechny s tím související účelně vynaložené náklady. Nově uplatnenou reklamaci nelze popřít.
8.14. Kupující nemá nárok na uplatnění záruky za chyby, které byly oznámeny prodejci v době uzavření smlouvy nebo které s ohledem na okolnosti, za kterých byla kupní smlouva uzavřena, museli znát.
8.15. Namísto odstranění vady může prodávající vždy nahradit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobuje závažné potíže.
8.16. Nárok na uplatnení záruky u predávajíciho kupujúcim zaniká:
nepřeukázaním záručního listu, příslušenství nebo dokumentace zboží,
neoznámením zjevnych chýb při převzetí zboží,
uplynutím záruční doby zboží,
mechanickým poškozením zboží způsobeným kupujícim,
používaním zboží v podmínkach, ktoré neodpovídajú svou vlhkostí, chemickými a mechanickými vplyvy přirozenému prostředí,
neodborním zacházením, obsluhou nebo zanedbaním starostlivosti o zboží,
poškozením zboží nadměrným zatěžovaním nebo používaním v rozporu s podmínkama uvedenými v dokumentáci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostnými pŕedpismi platnými v SR,
poškozením zboží neodvrátitelními a/nebo nepředvídatelními událostmi,
poškozením tovaru náhodnou skázou a náhodným zhoršením,
neodborným zásahem, poškozením při dopravě, poškozením vodou, ohnem, statickou či atmosférickou elektrinou nebo jiným zásahem vyšší moci,
zásahem do zboží k tomu neoprávnené osoby.
8.17. Předávajíci je povinný vyřídit reklamaci a ukončit reklamační konaní jedním z nasledujícich způsobů:
odevzdaním opraveného zboží,
výměnou zboží,
vrácením kupní ceny zboží,
vyplacením přiměřené zlevy z ceny zboží,
písemnou výzvou na převzetí prodávajícim určeného plnení,
odůvodneným zamítnutím reklamace zboží.
8.18. Prodávající je povinen nejpozději do 30 dnů ode dne podání reklamace vydat písemný doklad prostřednictvím poštovního nebo kurýrního nebo doručovacího servisu nebo e-mailem o tom, jak určil způsob reklamace a jak ji uplatnil.
8.19. Záruční doba je 24 měsíců (pokud v konkrétních případech není stanovena konkrétní záruční lhůta) a začíná běžet od data obdržení zboží kupujícím.
8.20. Záruční doba je prodloužena o dobu, po kterou kupující nemohl použít zboží pro záruční opravu zboží.
8.21. V případě výměny zboží pro nové kupující obdrží doklad, na kterém bude zboží nahrazeno, a další nároky budou uplatněny na základě původního dodacího listu a tohoto reklamního dokladu. V případě výměny zboží za nový, záruční doba začíná znovu od převzetí nového zboží, ale pouze u nového zboží.
8.22. Všechny záruční opravy jsou bezplatné, pokud nárok na záruku podle odstavce 8.16 těchto obecných podmínek nezanikl do okamžiku jejich podání.
8.23. Pro odstranitelnou chybu bude nárok v závislosti na rozhodnutí kupujícího podle bodu 8.13. následujících podmínek:
prodávajíci zabezpečí odstránení chyby, anebo
prodávajúci chybný zboží vymění.
8.24. Pokud se jedná o chybu, kterou nelze odstranit, více opakovatelných chyb nebo řady různých škodlivých chyb, které zabraňují řádnému použití zboží jako bezchybného, musí prodejce v závislosti na rozhodnutí kupujícího podle bodu 8.13 . těchto stížností a obchodních podmínek:
výmenou zboží za zboží jiný, funkčný, rovnakých anebo lepších technických parametrů, anebo
v případě, že nemůže prodávajíci vykonat výmenu tovaru za jiný, vybaví reklamáci vystavením dobropisu na chybný zboží.
8.25. Reklamační systém se vztahuje pouze na chyby uvedené ve formuláři žádosti na uplatnění reklamace.
8.26. Pro účely reklamace se za víckrát opakovanou odstránitelnou chybu považuje výskyt jedné odstránitelné chyby víc než dvakrat.
8.27. Pro účely stížností je výskyt více než tří zavádějících chyb současně považován za několik zavádějících chyb.
8.28. Pro účely reklamace může být lhůta, po kterou kupující za chyby zboží řádně používá zboží za období, které se po uzavření kupní smlouvy považuje za delší než 180 dnů.
8.29. Nárok kupujícího na uplatnění nároku na zboží je poté, co uplatnil své právo, a požádal prodávající o odstranění chyby v souladu s bodem 8.8. těchto stížností a obchodních podmínek vyčerpáno a bez ohledu na výsledek žádosti již není oprávněno opakovat nárok na stejnou jedinečnou chybu (ne o chybu stejného druhu).
8.30. V případě, že prodávající ukončí nárok jako odůvodněné zamítnutí stížnosti, ale chyba produktu je objektivně přítomna a nebyla odstraněna, může kupující uplatnit své právo na odstranění chyby zboží prostřednictvím soudu.
9. Osobní údaje a ich ochrana
9.1. Prodávající přijal přiměřená technická, organizační a personální opatření vhodná pro zpracování osobních údajů, přičemž bere v úvahu zejména použitelné technické prostředky, důvěrnost a důležitost zpracovávaných osobních údajů a rozsah potenciálních rizik, které mohou narušit bezpečnost anebo funkčnosť jeho informačných systémů dle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochraně osobních údajů. Kupující souhlasí s tím, že bude zpracovávat své osobní údaje v souladu s těmito zásadami (klikněte zde pro zobrazení zásad ochrany osobních údajů).
10. Odstoupení od kupní smlouvy, nedodržení kupní smlouvy
10.1. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží dohodnutého v kupní smlouvě přerušil výrobu nebo provedl tak závažné změny, které znemožnily realizaci splnění povinností prodávajícího vyplývajících z kupní smlouvy nebo z důvodů vyšší moci, nebo pokud bez vynaložení veškeré přiměřené snahy tak neučiní, nemůže zboží doručit zákazníkovi ve lhůtě stanovené těmito obchodními podmínkami nebo za cenu uvedenou v elektronickém obchodě. Prodávající je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího a vrátit mu již zaplacenou zálohu za zboží dohodnutý v kupní smlouvě ve lhůtě do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy stejným způsobem, jaký použil kupující při své platbě. To neovlivňuje právo kupujícího dohodnout se s prodávajícím na jiném způsobu platby, pokud kupujícímu nejsou účtovány žádné další poplatky. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy i v případě, že kupující dodá zboží do 14 pracovních dnů ode dne, kdy byl kupující povinen převzít zboží.
10.2. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu za podmínek stanovených zákonem o ochraně spotřebitele o prodeji zboží do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Kupující má v této době právo rozšířit a vyzkoušet zboží způsobem, který je podobný obvyklému nákupu v klasickém "kamenném" obchodě. Zkusit neznamená použití zboží a vrátit ho prodejci. Zboží se považuje za převzaté kupujícím v době, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba, s výjimkou dopravce, převezmou všechny části objednaného zboží nebo
zboží objednané kupujícim v jedné objednávce dodávají oddelene, okamihem převzetí zboží, ktoré bylo dodaný jako posledný, nebo kdýž se
dodáva zboží pozostávajúci z vícero dílů nebo kusů, okamihem převzatí posledního dílu nebo posledního kusu, nebo když se
zboží dodáva opakovaně počas vymezeného období, okamihem převzetí prvního dodaného zboží
10.3. Kupujícím zasláním pokynu prodávajícímu potvrzuje, že prodávající splnil své informační povinnosti včas a řádně. § 3 ods. 1 zákona o ochraně spotřebitele při prodeji zboží.
10.4. Kupující může uplatnit nárok Prodávajícího na odstoupení od smlouvy v papírové podobě nebo v podobě registrace na jiném trvalém nosiči nebo prostřednictvím odvolávacího formuláře zaslaného na korespondenční adresu prodávajícího, a to Zágoja Požgaiová Mária, Hlavná 951 924 01 Galanta (OD Mladosť). Odstoupení od smlouvy lze stáhnout zde (klikněte zde pro zobrazení formuláře pro výběr).
10.5. Odstoupení od kupní smlouvy prostřednictvím formuláře pro odstoupení od smlouvy v souladu s předcházejícím odstavcem těchto Všeobecných podmínek obsahuje požadované údaje a zejména přesnou specifikaci zboží, datum objednávky, jméno a příjmení spotřebitele, adresu spotřebitele, podpis spotřebitele, způsob, jakým musí prodávající vrátit již přijatou platbu, zejména číslo účtu a / nebo poštovní adresu, datum. Kupující je povinen doručit zboží spolu s příslušenstvím včetně dokumentace, pokynů, záručního listu, dokladu o zaplacení atd. Odstoupením od kupní smlouvy. Zasláním nebo uvedením korespondenční adresy prodávajícího. Doporučujeme zboží pojistit. Zásilky na dobírku prodejce nepřijíma.
10.6. Pokud kupující odstoupí od smlouvy, je od počátku zrušena jakákoli dodatečná smlouva týkající se smlouvy, z níž odstoupil kupující.
10.7. Kupující může odstoupit od smlouvy o dodávce zboží ještě před zahájením lhůty pro odstoupení od smlouvy. Lehota na odstoupení od smlouvy se zachová, pokud kupující zašle oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
10.8. Po odstoupení od smlouvy prodávající vrátí kupujícímu všechny platby, které kupující prokazatelně uhradil v souvislosti s uzavřením smlouvy, zejména kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží nebo se bude postupovat ve smyslu bodu 6.7. těchto obecných podmínek zasláním dárkového certifikátu na adresu kupujícího. Prodávající však není povinen uhradit kupujícímu dodatečné náklady, pokud si kupující zvolil jiný způsob doručení, jak je nejlevnější běžný způsob doručení nabízen prodávajícím. Dodatečné náklady představují rozdíl mezi náklady na doručení vybranými kupujícím a cenou nejlevnějšího běžného způsobu doručení nabízeného prodávajícím. Platby budou vráceny kupujícímu do 14 dnů od oznámení kupujícího o odstoupení od kupní smlouvy, kterou obdrží prodávající. Náhrada bude provedena stejným způsobem jako kupující, který byl použit pro jeho platbu. To neovlivňuje právo kupujícího dohodnout se s prodávajícím na jiném způsobu platby, pokud kupujícímu nejsou účtovány žádné další poplatky. Místo vrácení může kupující vybrat jiné zboží podle dohody s prodávajícím.
10.9. Prodávající není povinen vrátit všechny platby kupujícímu v souladu s bodem 10.8. těchto obecných obchodních podmínek před tím, než je zboží dodáno kupujícím nebo dokud kupující nebude schopen prokázat, že zboží bylo vráceno prodejci. Platba za zakoupený zboží bude tedy kupujícímu vyplacena teprve po vrácení vráceného zboží zpět na adresu uvedenou v bodě 10.4. těchto Všeobecných obchodních podmínek nebo po předložení dokladu prokazujícího vrácení zboží, podle toho, co nastane dříve.
10.10. V případě, že kupující odstoupí od smlouvy ve smyslu bodu 10.2. těchto prodejních podmínek a prodávajícího, zboží které je použito nebo poškozené nebo neúplné, nebo je hodnota dotyčného zboží snížena v důsledku takového zacházení s tímto zbožím, což je mimo ošetření nezbytné k ověření vlastností a funkčnosti zboží, prodávající má nárok na vrácení náhradu škody ve výši hodnoty opravy zboží a vrácení zboží zpět do původního stavu. má prodávajíci právo požadovat od spotřebitele náhradu hodnoty zboží.
10.11 Kupující je povinen zaslat zpět nebo předat zboží prodávajícímu spolu s příslušenstvím včetně dokumentace, pokynů, záručního listu, dokladu o zaplacení atd. nejpozději do 14 dnů od data odstoupení od smlouvy.
10.12. Po odstoupení kupující nese přímé náklady na vrácení zboží prodávajícímu nebo osobě pověřené prodejcem k převzetí zboží. Přímé náklady spojené s návratností zboží nelze rozumně vypočítat předem. Podle dostupných informací se odhaduje, že tyto náklady budou záviset na velikosti, hmotnosti zboží, vzdálenosti, od které je zboží vráceno a na ceny, za které vybraný dopravce poskytuje své služby ve výši 500 až 750 Kč.
10.13. V případě, že kupující nesplní některou z povinností uvedených v bodech 10.4. a 10.5. těchto Všeobecných podmínek není odstoupení od kupní smlouvy platné a účinné a prodávající není povinen vrátit všechny prokazatelné platby podle bodu 10.8. těchto Všeobecných obchodních podmínek kupujícímu a má rovněž nárok na úhradu nákladů spojených se zasláním Zboží zpět kupujícímu.
10.14. Kupujíci nemůže odstoupit od zmlouvy předmětem ktoré je:
prodej zboží nebo poskytnutí služby, kterých cena závisí od pohybu cen na finančnom trhu, který prodávajíci nemůže ovplyvnit a ku ktorému může dôjsť počas plynutí lhůty na odstoupení od zmlouvy,
prodej zboží zhotoveného dle osobitních požadavek spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného osobitne pre jednoho spotřebitele,
prodej zboží, které podléha rýchlemu znížení akosti nebo skáze,
prodej zboží uzavřetého v ochranním obale, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a kterého ochranný obal byl po dodaní porušený,
prodej zboží, ktoré může byť vzhledom na svou povahu po dodaní neoddelitelne zmýšaný s jiným zbožím.
10.15. Při vydávání dobropisu může být od kupujícího vyžadován platný občanský průkaz za účelem ochrany vlastnických práv a důkazů kupujícího. Odesláním občanského průkazu se kupující zavazuje zpracovávat osobní údaje v souladu se zákonem. č. 122/2013 Z. z. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, uvedeným v občanském zákoníku a na dobu vzhlédnutí.
10.16. Kupující není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy podle zákona č. 102/2014 Z. z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozovnu prodávajícího a o změně některých zákonů (dále jen "zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží"), § 7 odst. 1 písm. Článek 6 c) "spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pro kterou je: c) prodej zboží vyrobeného podle zvláštních požadavků spotřebitele, vyrobeného zboží nebo zboží specificky určeného pro jednoho spotřebitele."
11. Alternatívní riešení sporů
11.1.Kupujúci - spotřebitel je oprávněn obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu v případě, že nebyl spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodejce reaguje na takovou žádost nebo ji neodpoví, do 30 dnů od data odeslání má kupující-spotřebitel právo podat žádost o alternativní řešení sporů subjektu alternativního řešení sporů. Subjekty alternativního řešení sporů jsou subjekty a oprávněné právnické osoby ve smyslu článku 3 zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení sporů v oblasti spotřebitelských sporů, Slovenská obchodní inspekce, přičemž kupující - spotřebitel je oprávněn si vybrat subjekt alternativního řešení spotřebitelských sporů na který se obrátí. E-mailový kontakt na prodejce info@hotovezaclony.cz kupující - spotřebitel při předkládání návrhu postupuje podle § 12 zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení sporů v oblasti spotřebitelských sporů. Alternativní řešení sporů může urovnat spor mezi kupujícím - spotřebitelem a prodávajícím, který je výsledkem spotřebitelské smlouvy, související se spotřebitelskou smlouvou. Hodnota sporu, který má být vyřešen alternativním řešením sporů, musí přesáhnout 500 Kč. Alternativní řešení sporů může vyžadovat, aby spotřebitel vyúčtoval alternativní řešení sporů v maximální výši stodvatsetpět Kč včetně daně z přidané hodnoty současně s odesláním oznámení o alternativním řešení sporů.
11.2. Kupujúci - spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci - spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupujúci - spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Kupujúci - spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.
12. Závereční ustanovení
12.1. Prodávající se zavazuje kupujícímu na skutečnost, že cena zboží v době jeho objednávky se nezmění za dodání zboží v dohodnutém termínu dodání. Prodávající neodpovídá kupujícímu za zpožděnou dodávku zboží zprostředkovanou kurýrní službou (nebo uvedením nesprávné adresy kupujícím), za nedodání zboží (v zájmu dodavatele) za škody na zásilce způsobené kurýrní službou nebo poštou (v tomto případě třeba uplatnit reklamaci u prepravní společnosti, nebo pošty).
12.2. V prípade, když je koupní smlouva uzavořená v písemné formě, jakákoliv její změna musí mít písomnou formu.
12.3. V případě pochybností se zmluvní strany dohodli, že za dobu používaní se považuje doba od dodání zboží kupujícímu (včetně dne dodání) dle bodu 5.8. těchto všeobecných obchodních podmínek odo dne vrácení zboží prodávajícemu, resp. odevzdaním zboží kurírovi za účelom jeho přepravy prodávajícímu.
12.4. Strany se dohodly, že komunikace mezi nimi bude probíhat převážně ve formě e-mailových zpráv, prostřednictvím listových správ.
12.5. Vztahy neupravené těmito obecnými podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, 22/2004 Z.z. o elektronickém obchodu a o změně a doplnění zákona č. 128/2002 Z.z. o státní kontrole vnitřního trhu v záležitostech ochrany spotřebitele a o změně některých zákonů, ve znění zákona č. 284/2002 Z.z. ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 250/2007 Z.z. o ochraně spotřebitele a o změně zákona Slovenské národní rady č. 372/1990 Sb. o přestupcích v platném znění, zákon č. 122/2013 Z.z. o ochraně osobních údajů a zákon č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo při poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozovnu prodávajícího a o změně některých zákonů.
1. Všeobecní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") upravují práva a povinnosti stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím, podnikatelem, Mgr. Norbert Požgai, IČ: 46 267 701, 925 01 Matúškovo 807, vložka: Okresní úřad Galanta, živnostenský list č. 220-27841, provozna 924 01 Galanta, Hlavná 951 (OD Mladost) , který není spotřebitelem a jehož předmětem je nákup a prodej zboží na internetových stránkách prodávajícího.
Kontaktné údaje predávajúceho :
Kontaktní údaje prodávajícího :
mail ohledem objednávek do České republiky: info@hotovezaclony.cz
telefón ohledem objednávok: 00420 / 604 743 381 v pracovních dnech od 9:00 do 17:30 hod.
korešpondenční adresa: Záclony prodejna
Hlavná 951,924 01 Galanta (OD Mladosť)
Slovensko
GPS súradnice: 48.191210609, 17.729149461
48° 11' 28.3581939" N
17° 43' 44.9380589" E
fakturační adresa: Mgr. Norbert Požgai
Matúškovo 807, 925 01 Matúškovo
IČO: 46 267 701
DIČ 1071607361
Číslo živnostenského registra: 220-27841
Číslo účtu pro zásilky do České republiky:
Banka: Unicredit Česká republika
IBAN: CZ8827000000002108606812
1.2. Kupujícím ve smyslu této části Smluvních podmínek je obchodník nebo, lidé, kteří nejsou spotřebiteli (dále také "podnikatelé").
1.3. Pro účely těchto obchodních podmínek se podnikateli rozumí osoba zapsaná v obchodním rejstříku; osoba podnikající na základě živnostenského oprávnění; osoba, která podniká na základě živnostenského oprávnění dle zvláštních předpisů; fyzická osoba, která provádí zemědělskou výrobu a je zapsána ve zvláštním právním předpisu.
1.4. Kupujícím jako podnikatelem při zadávání objednávky bude uvedeno zejména jeho obchodní firma, sídlo (IČO), IČDPH, fakturační údaje, telefonní číslo, e-mailová adresa osoby jednající jménem podnikatele.
1.5. Kupující - Podnikatel uznává, že podmínky záruky a samotné reklamační řízení se řídí těmito obchodními podmínkami Část II. mohou být odlišné od těch v části 1 smluvních podmínek pro spotřebitele.
1.6. Strany se dohodly, že kupujícím odeslanou objednávku prodávající potvrdí, že souhlasí s tím, že tyto všeobecné obchodní podmínky a jejich smluvní podmínky se budou vztahovat na všechny kupní smlouvy uzavřené na jakýchkoli webových stránkách elektronického obchodu provozovaných prodávajícím, prodávající dodá kupujícímu zboží ("kupní smlouvu") a veškeré vztahy mezi prodávajícím a kupujícím, které vzniknou zejména při uzavření kupní smlouvy a reklamace zboží.
1.7. Všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. V případě, že prodávající a kupující uzavřou písemnou kupní smlouvu, ve které se dohodnou na podmínkách odlišných od obecných obchodních podmínek, budou ustanovení kupní smlouvy upřednostňována před všeobecnými obchodními podmínkami.
1.8. Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím, kterým je podnikatelem, které nejsou výslovně upraveny těmito všeobecnými obchodními podmínkami nebo rámcovou dohodou mezi prodávajícím a kupujícím, podléhají příslušným ustanovením obchodního zákoníku.
1.9. Soupis zboží na libovolné webové stránce elektronického obchodu provozované prodávajícím je katalogem běžně dodávaného zboží a prodejce nezaručuje okamžitou dostupnost veškerého zboží. Dostupnost zboží bude kupujícímu potvrzena na základě otázky kupujícího.
2. Způsob uzavření kupní smlouvy s podnikatelem
2.1. Kupní smlouva je uzavřena závazným přijetím návrhu na uzavření kupní kupní smlouvy prodávajícím ve formě vyplněného a zaslaného formuláře kupujícího na internetových stránkách prodávajícího (dále jen "objednávka").
2.2. Závazné přijetí návrhu provede zaměstnanec prodávajícího nejpozději následující pracovní den následující po objednávce. Běžné přijetí bude provedeno telefonicky nebo e-mailem k přijetí objednávky po předchozím přijetí objednávky kupujícím a po ověření dostupnosti zboží, platných cen a termínu dodání zboží požadovaného kupujícím, označené jako "potvrzení objednávky". Pokud je zjištěna vyšší cena, má prodejce povinnost požádat zákazníka, aby souhlasil se změnou ceny podle aktuálního ceníku před potvrzením objednávky. Po udělení souhlasu zákazníka s cenovou změnou a následným potvrzením (přijetím) objednávky prodávajícím se smluvní vztah považuje za uzavřen. Veškeré ceny za zboží a služby a veškeré poplatky v internetovém obchodě jsou zahrnuty včetně DPH. Automaticky přijaté oznámení o přijetí objednávky elektronickému systému prodávajícího přijaté kupujícím na jeho e-mailové adrese Ihned po odeslání objednávky se nepovažuje za závazné přijetí objednávky; toto oznámení je pouze informativní povahy, které oznámí kupujícímu přijetí objednávky. E-mailová adresa kupujícího v případě potřeby zašle další informace týkající se jeho objednávky.
2.3. Závazné přijetí objednávky zahrnuje zejména název a specifikaci zboží, jehož prodej je předmětem kupní smlouvy, údaje o ceně zboží a / nebo jiných služeb, datum dodání, jméno a místo dodání zboží, které má být dodáno, cenu, podmínky, způsob a čas dodání zboží na dohodnuté místo dodání zboží kupujícímu, údaje o prodávajícím (obchodní firma, sídlo, registrační číslo společnosti atd.) nebo jiné údaje.
2.4. Podle novely zákona č. 222/2004 Sb., O dani z přidané hodnoty nesmí být od 1.1. 2013 změnit údaje v již vystavené daňové faktuře (faktury). Údaje v daňové faktuře (faktura) lze změnit pouze tehdy, pokud zákazník zboží nepřijal a nezaplatil.
2.5. V případě pokračujících akcií je prodej zboží na internetových stránkách prodávajícího veden kromě těchto všeobecných obchodních podmínek závaznými podmínkami příslušné akce. V případě, že kupující objednává zboží v rozporu s podmínkami příslušné akce, je prodávající oprávněn zrušit objednávku kupujícího. Zrušení objednávky bude zákazníkovi oznámeno e-mailem a v případě zaplacení kupní ceny nebo její části budou finanční prostředky vráceny do 14 dnů do určeného účtu, pokud prodejce nedohodne jinak.
3. Práva a povinnosti prodávajúcího
3.1. Prodávajíci je povinen:
a) dodat zboží na základě objednávky potvrzené prodávajícím kupujícímu zboží v dohodnutém množství, kvalitě a čase a zabalit jej nebo jej vybavit pro přepravu způsobem nezbytným pro jeho uchování a ochranu,
b) zajistit, aby dodané zboží bylo v souladu s platnou slovenskou legislativou
c) předložit kupujícímu nejpozději spolu se zbožím písemnou nebo elektronickou formou veškeré doklady potřebné pro převzetí a užívání zboží a další dokumenty předepsané příslušnými právními předpisy (návod v slovenskem jazyku, daňový doklad).
3.2. Prodávajíci má právo na řádné a včasné zaplacení koupní ceny od kupujícího za dodaný tovar.
3.3. Prodávající má právo zrušit objednávku, pokud není schopen dodat zboží kupujícímu na dobu stanovenou těmito obchodními podmínkami nebo cenou uvedenou v elektronickém obchodě, pokud neobjeví náhradní výkon. Zákazník bude informován e-mailem o zrušení objednávky.
3.4. Prodávající si vyhrazuje právo ověřit totožnost kupujícího nebo osoby odpovědné za výběr zboží k osobnímu převzetí zboží v případech, kdy je zboží předáno kupujícímu předem kartou bankovním převodem.
4. Práva a povinnosti kupujíceho - podnikatele
4.1. Kupujíci je povinen:
a) prevzít zakoupený nebo objednaný tovar,
b) zaplatit prodávajícimu dohodnutou koupní cenu v dohodnuté lhůte splatnosti včetne nákladů na doručení zboží,
c) nepoškozovaťt dobré obchodné jméno prodávajícího,
d) potvrdit v dodacím liste převzetí zboží svím podpisem nebo podpisem ním pověřené osoby.
4.2. Kupující má právo na dodání zboží v množství, kvalitě, čase a místě, které strany dohodly ve závazném přijetí objednávky.
5. Dodací a platobní podmínky pro podnikatele
5.1. Položka se prodává na základě vystavených modelů, katalogů, datových listů a vzorkovačů prodávajícího umístěných na internetových stránkách prodejce.
5.2. Zboží je obvykle doručeno přepravní společností. Dodací lhůta pro zásilky: kusové zboží nebo závěsy, ubrusy 3 až 5 pracovních dnů v závislosti na počtu přijetých objednávek (výjimkou jsou svátky a dovolená); zakázkové výrobky se šitím 10-12 pracovních dnů. V případě nepředvídaných okolností může být dodací lhůta prodloužena. Prodávající je povinen okamžitě informovat kupujícího. Cena za dopravu závisí na výši objednávky a je následující: u objednávky do 1299 Kč včetně DPH je cena přepravy 199 Kč včetně DPH za platbu převodem; 250 Kč včetně DPH při platbě na dobírku. Storno poplatek za nedoručení zásilky se skládá z ceny pro zákazníka a zpět na 500 Kč.
5.3. Kupující je povinen převzít zboží na místě určeném kupujícím v přijetí objednávky kupujícího. Pokud kupující neobdrží zboží do 10 pracovních dnů po uplynutí lhůty stanovené v kupní smlouvě, je prodávající oprávněn požadovat náhradu škody vzniklé ve výši skutečných nákladů za neúspěšné doručení objednávky. Po uplynutí 14 pracovních dnů od data, kdy kupující musel převzít zboží, je prodávající oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a prodat zboží třetí osobě. Pokud kupující nedodá zboží při první dodávce a požádá o opětovné dodání zboží, je povinen uhradit náklady na opětovné dodání zboží.
5.4. Prodávajíci je oprávnený vyzvat kupujíceho na převzatí zboží před uplynutím lhůty dohodnuté v koupní smlouvě.
5.5. Hmotnost, rozměry a další podrobnosti o zboží jsou uvedeny v katalozích, brožurách a dalších prodejních dokumentech výrobce.
5.6. Místem dodání zboží je místo uvedené v přijetí objednávky prodávajícím, pokud se v kupní smlouvě nedohodnou jinak.
5.7. Pokud prodávající dodá kupujícímu zboží na místě uvedeném v kupní smlouvě kupujícím, je kupující povinen zboží převzít osobně nebo zajistit, aby zboží bylo převzato oprávněnou osobou v případě neexistence zboží v kupní smlouvě a podepsat dodávku a dodání zboží. Třetí osoba oprávněná k převzetí zboží uvedeného v kupní smlouvě je povinna předat prodejci originál nebo kopii kupní smlouvy a potvrzení o zaplacení a písemné povolení. Pokud se má zásilka opakovat z důvodu nepřítomnosti kupujícího na místě stanoveném v kupní smlouvě, hradí kupujícímu veškeré náklady vzniklé kupujícímu, zejména opakovanou dodávku zboží do místa určení v kupní smlouvě a ve skladu.
5.8. Kupující je povinen zkontrolovat zásilku, tj. zboží a jeho obal ihned po jeho doručení. Pokud kupující zjistí, že zboží nebo obal zboží je mechanicky poškozen, je povinen oznámit dopravci a zkontrolovat stav zboží v jeho přítomnosti. V případě zjištění, že zboží bylo poškozeno při převzetí zboží kupujícím, je zákazník povinen vypracovat záznam o rozsahu a povaze škody na zboží (záznam o škodě), jehož přesnost potvrzuje dopravce. Na základě takového písemného záznamu doručeného prodávajícímu může prodávající po vzniku škody s dopravcem zajistit odstranění nedostatku zboží, slevu na zboží a v případě nevyhnutelných vad zboží dodat kupujícímu nový výrobek.
5.9. V každé zásilce je priložená faktúra - daňový doklad, který zároveň slouží jako záruční list.
5.10. Způsoby plateb: Platba na dobírku (spoplatnená 25 Kč), převodem nebo vkladem na účet prodávajícího.
6. Koupní cena
6.1. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu koupní cenu zboží dohodnutého v koupní smlouvě a / nebo dle ceny prodávajícího platné v době koupní smlouvy včetně dodacích nákladů na zboží dle bodu 5.3. těchto všeobecných obchodních podmínek (dále jen "kupní cena") dodacím listem v místě dodání (splatným na 250 Kč) nebo převodem nebo vkladem na účet prodávajícího uvedený v závazném přijetí objednávky.
6.2. V případě, že kupující zaplatí kupujícímu kupní cenu bezhotovostním převodem, den platby je den, kdy byla celá kupní cena připsána na účet prodávajícího.
6.3. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu za dohodnuté zboží v době kupní smlouvy, nejpozději však při převzetí zboží.
6.4. Pokud kupující zaplatí prodávajícímu kupní cenu za zboží vyjednané v kupní smlouvě, je kupující oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a požadovat splacení kupní ceny pouze v souladu s platnými právními předpisy Slovenské republiky.
6.5. Náklady spojené se shromažďováním a dodáním zboží nejsou zahrnuty do kupní ceny zboží a prodávající není povinen tyto služby poskytnout kupujícímu.
6.6. Všechny akce jsou platné do vyprodání zásob, pokud při konkrétním produkte není uvedené jinak.
7. Získání vlastnictví a předávání nebezpečí škody na zboží
7.1. Kupující nabývá vlastnictví zboží, dokud nebude úplná kupní cena za zboží zaplacena v plné výši.
7.2. Nebezpečí poškození zboží přechází kupujícímu v okamžiku předání zboží prodávajícím nebo v okamžiku, kdy mu prodávající dovolí zboží zlikvidovat a kupující zboží nepřevezme.
8. Reklamačný poriadok (zodpovednosť za chyby, záruka, reklamácie) pre podnikateľov
8.1. Prodávající je odpovědný za chyby zboží. Kupující, který je podnikatelem, je povinen uplatnit nárok bezprostředně přímo na autorizovaném servisním středisku. Jejich seznam bude poskytnut prodávajícím. V případě, že opravu nemůžete poskytnout tímto způsobem, prodávající opraví opravu.
8.2. Na vybavevaní reklamáci se vztahuje tento Reklamační pořádek.
8.3. Reklamační pořádek se vztahují na zboží, které kupující kupuje od prodávajícího formou elektronického obchodu na internetových stránkách prodávajícího.
8.4. Reklamační pořádek v tehle podobě je platní pro všechny obchodné případy, pokiud nejsou smluvne dojednané jiné záruční podmínky.
8.5. Kupující má právo uplatnit prodávajícímu záruku na zboží, které vykazuje chyby způsobené výrobcem, dodavatelem nebo prodávajícím, na které se vztahuje záruka a která byla zakoupena od prodávajícího.
8.6. Kupující je povinen provést kontrolu zboží při převzetí zboží. Pokud tak neučiní, může uplatnit nárok na chyby zjištěné při této kontrole, pouze pokud prokáže, že tyto chyby nastaly v okamžiku převzetí zboží.
8.7. Během záruční lhůty má zákazník po dodání zboží, včetně příslušenství, dokumentace a pokynů, právo na bezplatnou výměnu zboží s oprávněným zástupcem prodávajícího resp. servisnímu středisku spolu se záruční kartou, pokud je dodávana výrobci s dokladem o zaplacení.
8.8. Reklamace vybavujeme v pracovní dny osobně. Pokud je zboží vadné, má zákazník nárok na první pohled v autorizovaném servisním středisku. V případě, že opravu nemůžeme poskytnout tímto způsobem, prodávající zajistí opravu. Tehdy si zákazník uplatní reklamaci v provozovně prodávajícího tak, že doručí zboží včetně příslušenství osobně do provozovny prodávajícího na korespondenční adresu Záclony prodejna, Hlavní 951,924 01 Galanta (OD Mladost), v pondělí až pátek od 14.00 do 17.30 hod. a vyplní formulář žádosti a doručí je prodávajícímu osobně. Formulář určuje prodávající a jeho vzor umístěný na internetových stránkách prodávajícího. Kupující je povinen na formuláři uvést přesně druh a rozsah vad zboží. Náklady na přepravu reklamovaného zboží od kupujícího prodávajícímu platí kupující. Poštovné a další poplatky nejsou v rámci reklamace vráceny. Reklamační řízení zboží, které se dá objektivně doručit prodávajícímu začíná dnem, kdy jsou splněny všechny následující podmínky:
dodání vyplneného formuláře na uplatnení reklamace od kupujíciho prodávajícimu, a to osobně,
dodání reklamovaného zboží včetne příslušenství od kupujíceho predávajícímu,
dodání přístupových kódů, hesel a pod. k zboží od kupujícího prodávajícímu, když jich kupujíci obdržel.
Reklamační formulář pro uplatnění nároku si můžete stáhnout zde (kliknutím sem zobrazíte formulář pro uplatnění nároku). Zahájení reklamace je také dnem vzniku nároku. Vrácené zboží musí být doručeno osobně na korespondenční adresu prodávajícího, pokud prodejce nebo určená osoba nestanoví jinak (např. k dodání zboží přímo zamýšlené osobě). V případě pochybností kontaktujte prodejce na tel. 00420/604 743 381 v pracovních dnech od 09:00 do 17:30hod.
8.9. Kupující je povinen bez zbytečného odkladu podat stížnost na chyby v prodlení Prodávajícího, jinak se kupující vzdává práva vůči prodávajícímu, aby tuto chybu bezpaltně odstranil.
8.10. 30denní lhůta ve smyslu zákona o ochraně spotřebitele se nevztahuje na nárok kupujícího, který je podnikatelem. Termín pro podání stížnosti pro podnikatele není zákonem upraven, ale společnost se zavazuje, že ji předloží do 60 dnů.
8.11. Kupující nemá nárok na uplatnění záruky za chyby, které byly oznámeny prodejci v době uzavření smlouvy nebo které s ohledem na okolnosti, za kterých byla kupní smlouva uzavřena, museli znát.
8.12. Namísto odstranění vady může prodávající vždy nahradit vadnou věc za bezvadnou, pokud kupující nevyvolává závažné potíže.
8.13. Nárok na uplatnení záruky u predávajíceho kupujúcimu zaniká:
nepředložením dokladu o zaplacení, příslušenství nebo dokumentace zboží,
neoznámením zjevných chýb při převzetí tovaru,
uplynutím záruční doby zboží,
mechanickým poškozením zboží způsobeno kupujúcim,
používaním zboží v podmínkach, které neodpívedají svou vlhkostí, chemickými a mechanickými vplyvy přirozenému prostředí,
neodborním zacházením, obsluhou nebo zanedbaním starostlivosti o zboží,
poškozením zboží nadměrným zatežovaním nebo používaním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, všeobecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisi platnými v Slovenské republice,
poškozením zboží neodvrátitelními anebo nepředvídatelními udalostmi,
poškozením zboží náhodnou skazou a náhodným zhoršením,
neodborným zásahem, poškozením při dopravě, poškozením vodou, ohnem, statickou či atmosférickou elektřinou nebo jiným zásahem vyšší moci,
zásahem do zboží k tomu neoprávněné osoby.
8.14. Prodávajíci je povinný vyřídit reklamaci a ukončiť reklamační konánie jedným z nasledujícich způsobů:
odevzdaním opraveného zboží,
výmenou zboží,
vrácením koupní ceny zboží,
vyplacením přiměřené zlevy z ceny zboží,
písemnou výzvou na prevzatí předávajícim určeného plnení,
odůvodneným zamítnutím reklamáce zboží.
8.15. Záruční doba je 12 měsíců (pokud v konkrétních případech není stanovena konkrétní záruční lhůta) a začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Je-li kupujícím podnikatel a nákup zboží je pro podnikání, záruční doba se řídí záručními podmínkami výrobce v souladu s příslušnými podmínkami obchodního zákoníku (§429 a násl.). U vybraných výrobků je výrobcem omezená záruka pro zákazníky, kteří nejsou spotřebiteli.
8.16. Záruční doba uvedená v obchodních podmínkách pro osoby, které jsou spotřebiteli, je v souladu s občanským zákoníkem a nemá vztah k podnikateli a nevztahuje se na tyto obecné obchodní podmínky.
8.17. Záruční doba je prodloužena o dobu, po kterou kupující nemohl použít zboží pro záruční opravu zboží.
8.18. V případě výměny zboží pro nového kupujícího obdrží kupující doklad, na kterém bude zboží nahrazeno, a další nároky budou uplatněny na základě původní faktury a tohoto dokladu o nároku. V případě výměny zboží za nový, záruční doba začíná znovu od převzetí nového zboží, ale pouze u nového zboží.
8.19. Všechny záruční opravy jsou bezplatné, pokud nárok na záruku podle bodů 8.13 těchto Všeobecných podmínek nepřestává existovat až do doby jejich uplatnění.
8.20. Pokud se jedná o chybu, kterou lze odstranit, bude zboží opraveno. Není-li oprava možná a povaha chyby není bránena obvyklým použitím, může prodejce souhlasit s přiměřenou slevou na ceně zboží. V případě slevy nelze tuto chybu uplatnit později.
8.21. V případě chyby, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc byla správně používána jako věc bez chyby, je prodávající oprávněn nahradit špatné zboží za zboží se stejnými nebo podobnými užitnými vlastnostmi nebo vydat dobropis.
8.22. Ak je dodáním zboží s vadami porušená zmluva podstatným způsobem může kupujíci:
a) požadovat odstránení vad dodaním náhradného zboží za vadný tovar, dodání chýbějícího zboží a požadovat odstránení právnich vad,
b) požadovat odstranení vad opravou zboží, když jsou vady opravitelné,
c) požadovat priměřenou zlevu z koupní ceny nebo
d) odstoupit od smlouvy.
8.23. Výběr mezi tvrzeními uvedenými v 8.22. kupujícímu přislouchá pouze tehdy, pokud oznámí prodejci včas oznámení nebo bez zbytečného odkladu po tomto oznámení. Tvrzení nemůže kupující měnit bez souhlasu prodávajícího. Pokud se však ukáže, že vady zboží jsou nenapravitelné nebo že jsou spojeny s jejich opravami neoprávněné náklady, může kupující požadovat dodání náhradního zboží, pokud o to prodejce požádá bez zbytečného odkladu poté, co prodávající oznámil prodejci tuto skutečnost. Pokud prodávající neodstraní vady zboží v přiměřené dodatečné lhůtě nebo pokud oznámí před vypršením závady, že vady nejsou odstraněny, může kupující odstoupit od smlouvy nebo požádat o přiměřenou slevu z kupní ceny.
8.24. Pokud kupující neuzná volbu svého nároku ve lhůtě uvedené v odstavci 8.23, má právo porušit smlouvu, jako v případě závažného porušení smlouvy.
8.25. Pokud dodávka vadného zboží poruší smlouvu, kupující může požadovat buď dodání chybějícího zboží a odstranění dalších vad zboží, nebo slevu z kupní ceny.
8.26. Pokud si kupující nevyžaduje slevu z kupní ceny nebo odstoupí od smlouvy, je prodávající povinen dodat chybějící zboží a odstranit právní vady zboží. Jiné vady jsou požadovány k likvidaci jeho volby opravou zboží nebo dodáním náhradního zboží; zvolený způsob odstranění vad nemůže způsobit kupujícím nadměrné náklady.
8.27. Pokud kupující požaduje odstranění vad zboží, nesmí žádat o jiné práva k jinému zboží než nárok na náhradu škody a smluvní pokutu před uplynutím dodatečné přiměřené lhůty, kterou je za tímto účelem povinen poskytnout prodávajícímu, pokud prodávající neoznámí kupujícímu, že nesplní své povinnosti této lhůte. Tato lhůta se určí podle bodu 8.10. těchto obchodních podmínek pro podnikatele.
8.28. Není-li kupující stanoven časový limit podle odstavce 8.27. nebo neuplatní nárok na slevu na kupní cenu, prodejce může kupujícího oznámit, že chyby odstraní během určité doby. Pokud kupující neoznámí prodávajícímu svůj nesouhlas bez zbytečného odkladu po obdržení tohoto oznámení, toto oznámení má za následek určení lhůty podle odstavce.
8.29. Pokud prodávající neodstraní žádné vady zboží ve lhůtě stanovené v bodě 8.27. nebo 8.28 může kupující požadovat slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy, pokud oznámí prodejci svůj záměr odstoupit od smlouvy při určení lhůty podle odstavce 8.27. nebo v přiměřené době před ukončením. Vybraná reklamace nemůže kupující měnit bez souhlasu prodejce.
8.30. Pro účely těchto obchodních podmínek je porušení smlouvy významné, pokud strana, která porušila smlouvu, věděla v době, kdy byla smlouva uzavřena, nebo v té době bylo rozumné předvídat s přihlédnutím k účelu smlouvy vyplývající z jejího obsahu nebo okolnostem, za kterých byla smlouva uzavřena, nebude mít zájem na plnění povinností při takovém porušení smlouvy. V případě pochybností se předpokládá, že porušení smlouvy není podstatné.
8.31. Vybavení reklamace se vztahuje jen na chyby uvedené ve formuláři na uplatnení reklamace.
8.32. Nárok kupujícího na uplatnění nároku na zboží vzniká poté, co uplatnil své právo a požádal prodávající o odstranění chyby obchodníka podle těchto reklamačních podmínek vyčerpáním a bez ohledu na výsledek žádosti, již není způsobilý pro stejnou jedinečnou chybu (není to chyba stejného druhu) opakovaně nárokovat.
8.33. V případě, že prodávající ukončí nárok jako odůvodněné zamítnutí stížnosti, ale chyba produktu je objektivně přítomna a nebyla odstraněna, může kupující uplatnit své právo na odstranění chyby zboží prostřednictvím soudu.
8.34. Doklady potrebné na převzetí tovaru reklamace na pobočce v případě nákupu podnikatele, platcu DPH:
• Tovar objednaný na osobní odběr může prevzít iba konatel společnosti nebo ním splnomocněná osoba.
• Pokud zboží převezme zaměstnanec společnosti, je nutné splnomocnění konatele s číslem Občanskýho průkazu u poveřeného zaměstnance.
• Na ověrení konatele nebo ním splnomocněné osoby je potřebné přeukázat se platným Občanskym průkazem a Výpisem z Obchodního resp. Živnostenského registrů, aby se predcházelo záměne osôb při přeberaní zboží.
9. Odstoupení od koupní zmlouvy podnikatelem
9.1. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží dohodnutého v kupní smlouvě přerušil výrobu nebo provedl tak závažné změny, které znemožnily realizaci splnění povinností prodávajícího vyplývajících z kupní smlouvy nebo z důvodů vyšší moci, nebo pokud ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze na něm spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží zákazníkovi ve lhůtě určené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě. Prodávající je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího a vrátit mu již zaplacenou zálohu za zboží dohodnutý v kupní smlouvě ve lhůtě do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy stejným způsobem, jaký použil kupující při své platbě. To neovlivňuje právo kupujícího dohodnout se s prodávajícím na jiném způsobu platby, pokud kupujícímu nejsou účtovány žádné další poplatky. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy i v případě, že kupující nepřevzal zboží do pěti pracovních dnů ode dne kdy byl kupující povinen toto zboží převzít.
9.2. Kupujícímu, který je podnikatelem, může být nabídnuto náhradní odstoupení od kupní smlouvy v závislosti na stavu vráceného zboží, zárukách a skutečné ceně vráceného zboží. Stav zboží bude vyhodnocen prodávajícím. V případě nepřijetí podmínek přijatelných pro obě strany bude zboží vráceno na náklady prodávajícího. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu jakékoli dodatečné náklady. Prodávající si vyhrazuje právo nevzdávat se z důvodu povahy produktu a jeho stavu v době návratu.
9.3. Kupující může odstoupit od kupní smlouvy v souladu s ustanoveními zákona č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník (dále jen "obchodní zákoník").
9.4. Kupující není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, která je prodejem zboží vyrobeného na základě zvláštních požadavků kupujícího, zboží na míru nebo zboží specificky pro jednoho kupujícího.
10. Závěrečné ustanovení
10.1. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto všeobecné obchodní podmínky. Povinnost písemného oznámení změn těchto všeobecných podmínek je splněna tím, že je umístnená na stránce internetového obchodu prodávajícího.
10.2. Prodávající se zavazuje kupujícímu, že cena zboží v době jeho objednávky se nezmění za dodání zboží v dohodnutém termínu dodání. Prodávající neodpovídá kupujícímu za zpožděnou dodávku zboží zprostředkovanou kurýrní službou (nebo uvedením nesprávné adresy kupujícího), za nedodání zboží (v zájmu dodavatele) za škody na zásilce způsobené kurýrní službou nebo poštou (v tomto případě je nutné uplatnit reklamaci u pracovníka přepravní společnosti nebo pošty).
10.3. V případe, když je koupní smlouva uzavřená v písemné formě, jakákoliv její změna musí mít písemnou formu.
10.4. V případě pochybností se strany dohodly, že během doby užívání bude zboží dodáno kupujícímu (včetně data dodání) podle bodu 5.7. tyto Všeobecné obchodní podmínky až do data vrácení zboží prodávajícímu. předáním zboží kurírovi za účelem jeho přepravy prodávajícímu.
10.5. Strany se dohodly, že komunikace mezi nimi bude probíhat převážně ve formě e-mailových zpráv, resp prostřednictvím listových zásilek.
10.6. Na vztahy neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami se vztahují příslušné ustanovení Obchodního zákonníka.
V Matúškově, dne 10.9.2017